två fula cambilder


Hej godingar. Ligger i pappas säng nu och lyssnar på musik. Känner mig bättre idag och det är jätte skönt förutom att magen fortfarande gör ont! Som Katta skrev ska vi nog ha bloppis imon, får se om jag hittar nåt att sälja, men katta hade tydligen hittat lite sa hon :) Funderar på att åka till mormor på fredag eller något, vill beställa nya kläder men det är inte säkert jag får. Men hoppas på det iaf! Visar senare vad jag hade tänkt att beställa isåfall. Vi hörs senare, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tjena, ni har just klickat in på våran fashion blogg. Vi är två glada tjejer som är mycket inriktade på mode, ni kommer få se mycket kläder, skor, smycken mm. Ibland kommer vi ha en bloppis dag då vi säljer lite kläder också. Hoppas ni gillar den! / Moa & Katta ♥