14 mars

hej , kom hem för inte så jätte längesen sitter och lyssnar på lite musik,
funderar starkt på att fråga någon om den vill hänga med till stan , ska kolla om jag hittar något på stan det känns som man inte har några kläder alls att ta på sig , men tror inte jag hinner gå ner till stan eftersom jag har spanska prov i mån och det är verkligen inte bra för jag kan ingenting känner att det inte kommer gå så bra för mig.
så nu ska jag nog ta upp böckerna o börja öva men vet inte vart jag ska börja ?
Får se om moa gör något inlägg sen eftersom hon har fotbollsprofil i dag.
men ni får ha det så bra / Katta

några favoriter
David Rush – Shooting Star - Party Rock Mix
Jennifer Lopez – On The Floor
Newkid – Turbulens
Flo Rida – Who Dat Girl - feat. Akon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tjena, ni har just klickat in på våran fashion blogg. Vi är två glada tjejer som är mycket inriktade på mode, ni kommer få se mycket kläder, skor, smycken mm. Ibland kommer vi ha en bloppis dag då vi säljer lite kläder också. Hoppas ni gillar den! / Moa & Katta ♥