härlig helg på g.. ♥


Godkväll tjejer och killar?! Haha. Jag sitter nu vid min stora data och syrran sitter bredvid med sin laptop. Provet idag gick ju åt helvete, jag och ellen hade ju övat på fel grejer, HAHA kul!! Aja, orkar seriöst inte bry mig om spanska. Iaf, efter skolan stack jag, katta och ellen till stan. Käkade på donken och testade kläder. Skulle köpt en bh men hittade ingen jag ville ha. Så är det alltid, när man inte har pengar hittar man allt och när man har pengar hittar man inget.. så typiskt!! Min kära far är på bio så jag och syrran är ensama hemma, EXTREMT!! På fredag ska jag va med agnes gullet hihi ♥ Sen på lördagen blir det bunn med katta och ellen, härlig helg på G asso. Yesyes, nu ska jag ta det soft.. hejdå/ Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tjena, ni har just klickat in på våran fashion blogg. Vi är två glada tjejer som är mycket inriktade på mode, ni kommer få se mycket kläder, skor, smycken mm. Ibland kommer vi ha en bloppis dag då vi säljer lite kläder också. Hoppas ni gillar den! / Moa & Katta ♥