hemma från borås



Hej :) Kom hem från borås för ungefär tre timmar sen. Vill tillbaka direkt, helt otroligt vad roligt vi har haft på knappt två dagar. Detta är något man inte glömmer iaf! Vi tränade en gång idag och en gång igår, vi har ätit på resturang både igår och idag, vi har kört 5-kamp, umgåtts och haft underbart. Hoppas på en resa till med fotbollsprofilen! När vi kom fram till jönköping igen kom pappa och hämtade mig och vi åkte och kollade på en cykel i bankeryd. För en stund sen åt vi lite kvällsmat också, nu ska jag bara ta det lite lungt och sedan platta mitt fula jobbiga hår haha. Kommer förmodligen lite bilder imon, självaste jens har tagit miljader av korten men självklart orkar jag inte lägga ut alla HAHA. Hörs ikv lr imon, / Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tjena, ni har just klickat in på våran fashion blogg. Vi är två glada tjejer som är mycket inriktade på mode, ni kommer få se mycket kläder, skor, smycken mm. Ibland kommer vi ha en bloppis dag då vi säljer lite kläder också. Hoppas ni gillar den! / Moa & Katta ♥