home a tuesday

Hej :) Skrev ett inlägg innan men min data laggade så jag kunde inte lägga upp det. Skrev bla att jag är sjuk, ont i magen oså. Sov knappt inget inatt heller! Just nu sitter jag vid min stora data och ska strax duscha sen fixa mig lite bara för att! Sen om jag orkar ska jag städa i mitt rum, hälften av mina kläder ligger på golvet och allt det ska till tvätten haha. Jag borde börja tvätta direkt, behöver mina stackars kläder :( Idag har jag sovit, sovit och sovit. Har faktiskt ätit lite också så inte bara sovit. Nu ska jag duscha, vi hörs sen / Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tjena, ni har just klickat in på våran fashion blogg. Vi är två glada tjejer som är mycket inriktade på mode, ni kommer få se mycket kläder, skor, smycken mm. Ibland kommer vi ha en bloppis dag då vi säljer lite kläder också. Hoppas ni gillar den! / Moa & Katta ♥