långt ifrån klar...


Hallåhej! Sitter med katta i mitt rum nu och har precit fixat lite med designen, men som rubriken säger så är den långt ifrån klar. Ska bara ta några korta ord vad denna bloggen kommer handla om, vi kommer ha väldigt mycket mode i denna bloggen, sälja kläder/skor/smycken osv. Vi kommer också visa lite då och då vad vi har på oss för er som vill se.

Tänkte att jag börjar från grunden direkt. Jag heter då Moa och min kära bloggbästis heter Katarina men alla kallar henne Katta. Vi är 13 år gammla men 14 i höst. Jag och Katta har kännt varandra i ett och ett halv år, nu under sjuan har vi kommit varandra otroligt nära och vi trivs i vårat umgänge, ni kommer märka i bloggen att vi är ganska ofta. Oftast är vi i stan och chillar, kollar på kläder och shit. Det händer inte ofta att vi plockar med oss mycket hem eftersom vi ska spara våra pengar nu först i april börjar vi med det, sen nära sommaren kommer vi shoppa i gärnet men vi får se hur det kommer gå med det haha! Jag är intresserad av fotboll på fritiden, har haft lite paus nu dock, men kör igång snart igen!! Både jag och katta är väldigt modeinriktade också, fast det märks inte så mycket på mig men jag står ofta hemma framför speglen och testar lite kläder då och då, gör en snygg pose till det också HAHA. Men Moa i sig själv då? Jag är en glad tjej & sprallig tjej, stor släkt och jag är jag. Katta är en galen, rolig, söt & snäll tjej som är sig själv precis som jag! Men nu har ni varit duktiga som har läst allt detta, jag ska försöka få tag i Hanna imon och se om hon kan göra lite ändringar på designen och sådant, om det är nåt mer ni vill veta får ni kommentera eller kontakta oss på: [email protected].. fråga vad ni vill! Ha det bra och sov gott så hörs vi imon, bye / Moa


Kommentarer
Postat av: lisa

jag har en fråga, om man själv har kläder/smycken/annat shit som man vill sälja, kan man höra av sig till er då och sälja det igenom eran blogg? eller säljer ni bara egna saker? puss!

2011-03-14 @ 16:57:19
URL: http://axlimusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tjena, ni har just klickat in på våran fashion blogg. Vi är två glada tjejer som är mycket inriktade på mode, ni kommer få se mycket kläder, skor, smycken mm. Ibland kommer vi ha en bloppis dag då vi säljer lite kläder också. Hoppas ni gillar den! / Moa & Katta ♥