livet är på topp!!

Halloj alla mk diggare, läget?!? Själv är det suveränt faktiskt :D Är på humör och det är ju underbart! Slutade skolan kvart över fyra ungefär, hade teori i fotbollen idag.. det handlade om etik & moral. Jag fick fram lite åsikter ur mig allt haha. Efter det åkte jag hem till Agnes, åt lite mellanmål sen kom farmor och farfar och hämtade upp oss hos Agnes. Vi stack upp till a6 och kollade på skor. Fick med mig ett par hem, likadana som Katta faktiskt.. grymt snygga!! Kikade in lite på bikbok också och fick med mig ett par svarta jeans. Kollade på en blus också men den tar vi en annan gång. Jaja, livet är på topp kan man ju säga!! Imon blir det stan med självaste Katta, EXTREEEMT!!!! Haha, nu ska jag plugga vidare :( puss på er / Moa

  skorna från skopunkten, finns också på din sko.

 svarta jeans från bikbok, dock inte dom på bilden men ser ut så ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tjena, ni har just klickat in på våran fashion blogg. Vi är två glada tjejer som är mycket inriktade på mode, ni kommer få se mycket kläder, skor, smycken mm. Ibland kommer vi ha en bloppis dag då vi säljer lite kläder också. Hoppas ni gillar den! / Moa & Katta ♥