lyckat ?


sååååååå snygg !
Hejsan !
Gick inte så bra för mig att vara nyttigt sitter redan och dricker cola och äter gifflar ( tjockis ).
Ett undantag för i dag , ska nog sätta mig o öva på engelska glosorna också andra gången eller något är inte så bra i skolan den sista tiden så jag måste skärpa mig där med . Byter kanske från spanskan till engelska svenska också för jag fattar ingenting på spanskan tycker det är jätte svårt. Tyvär så vill typ ingen att jag slutar eftersom jag är såååååå rolig
men ni får ha det så bra / katta  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tjena, ni har just klickat in på våran fashion blogg. Vi är två glada tjejer som är mycket inriktade på mode, ni kommer få se mycket kläder, skor, smycken mm. Ibland kommer vi ha en bloppis dag då vi säljer lite kläder också. Hoppas ni gillar den! / Moa & Katta ♥