sleten tjej


Tja. Ligger i sängen och har en satans mensvärk, blir på så dåligt humör då och det är ju lite tråkigt faktiskt!! Har nyss pluggat so tills imon, tog 2 koppar med oboy till det också. Gör saken lite godare ;) Innan det städade jag toaletten, brukar ju göra det en gång i veckan men denna gången var det vidrigt! Fick ta på mig handskar o skydda mig noga, för det är nämligen så att min faster ( från skåne ) var här i helgen och hon fick maginfluensa och hon har ju då spytt här nere på min och Linneas toa hehe, toppen!! :( Och eftersom stackars pappa ligger i maginfluensa han med så kunde ju inte han göra det. Får se hur det blir imon om han behöver hjälp med dom små med mat osv, kanske får bli så att jag stannar hemma och sen får ta igen det jag missar! Nu ska jag läsa igenom läxa en sista gång, sedan ska jag sova. Ha det bra och sov så gott, godnatt / Moa


Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv kul, lycka till ^^ kom ihåg att det är större chans att vinna om du länkar tävlingen! KRAM

2011-04-02 @ 13:14:57
URL: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: IC

Kika gärna in hos mig på IC!

2011-04-03 @ 12:58:22
URL: http://intensivecravings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tjena, ni har just klickat in på våran fashion blogg. Vi är två glada tjejer som är mycket inriktade på mode, ni kommer få se mycket kläder, skor, smycken mm. Ibland kommer vi ha en bloppis dag då vi säljer lite kläder också. Hoppas ni gillar den! / Moa & Katta ♥