sommartid!


Hejsan :) Sitter i min säng och lyssnar på musik. Vaknade kvart över nio, eller aa det trodde jag iaf.. klockan var ju kvart över tio. Kändes skönt att få sova ut lite haha! Men har ställt om klockan nu. Idag vet jag inte vad jag hittar på, ska iaf städa som alla andra söndagar. Sen kanske jag fixar mig lite och går ut och ta kort i fina vädret, solar kanske en stund också? Jag har ju inte bloggat på ett tag som ni kanske märkt, men i fredags var jag, Agnes, Katta, Ellen och Stina på fil med annat folk. Var dock inte så kul i fredags tyvär, men efter det sov jag hos Agnes och glömde helt bort att blogga haha, förlåt!! Och igår hade vi gäster och jag orkade inte blogga, men nu är det fart i mig igen. Vi hörs senare för nu ska jag äta frukost ;) / Moa

Kommentarer
Postat av: Erika

Hejsan, snygg blogg :)

Kika gärna in på min blogg, den handlar om skönhet, mode makeup osv gör även egna smycken som jag säljer så in och kika :)

2011-03-27 @ 12:58:57
URL: http://madebyerika.blogg.se/
Postat av: Anonym

tänkte bara fråga.. var inte dehär en modeblogg? :P

den handlar ju typ mest om vad ni gör oså inte om mode o kläder som de står..?

2011-03-27 @ 13:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tjena, ni har just klickat in på våran fashion blogg. Vi är två glada tjejer som är mycket inriktade på mode, ni kommer få se mycket kläder, skor, smycken mm. Ibland kommer vi ha en bloppis dag då vi säljer lite kläder också. Hoppas ni gillar den! / Moa & Katta ♥