Tack Hanna!


Hejsan svejsan :P Sitter vid min stora data nu, för er som inte vet så har jag en mini laptop och en stationär i mitt rum. Jag har suttit vid datan i evigheter idag, verkligen inte bra. Men dock så har jag varit social på bloggen och det är bra!! Vill tacka Hanna så jätte mycket för hon gjorde våran blogg, det uppskattar vi till tusen ska du veta ♥ Undrar faktiskt lite vart min solstråle har tagit vägen? Katta har inte varit inne på datan på hela kvällen, iaf inte vad jag vet. Ska försöka få tag på henne innan jag går och lägger mig, men först ska jag tvätta bort mitt smink och sätta på mig sovtröjan. Godnatt & sovgott, vi hörs imorgon / Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tjena, ni har just klickat in på våran fashion blogg. Vi är två glada tjejer som är mycket inriktade på mode, ni kommer få se mycket kläder, skor, smycken mm. Ibland kommer vi ha en bloppis dag då vi säljer lite kläder också. Hoppas ni gillar den! / Moa & Katta ♥