ultra taggad osv...


Tjenare alla monster diggare ;) Sitter nu i soffan och taggar som 17 till borås!! Inte för att det är en jätte stor grej men det är ju faktiskt första mini resan med fotbollsprofilen och det kommer bli extremt kul :D Vaknade prick tio över sju, av mig själv haha? Så jag är faktiskt inte trött. Men jag är helt färdig nu och väntar på att bussen ska gå om ungefär en timma. Har förästen med mig min kamera så jag bjuder förmodligen på lite bilder imon. Nu ska jag kolla så att jag inte glömt något. Ha det bra så hörs vi, pusshej / Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tjena, ni har just klickat in på våran fashion blogg. Vi är två glada tjejer som är mycket inriktade på mode, ni kommer få se mycket kläder, skor, smycken mm. Ibland kommer vi ha en bloppis dag då vi säljer lite kläder också. Hoppas ni gillar den! / Moa & Katta ♥