världens tröttaste moa...


Tjena evrybody. Är skit trött så är inte på världens bästa humör, dock var det lite kul nyss för Katta ringde och trodde jag hade dött för jag inte svarade på 2 st sms HAHAHA.. så kul!! Men som rubriken säger är jag EXTREMT trött!! Har tränat tre fotbollsträningar idag, hoppade över halva bildlektionen och hela biologilektionen, skönt det iaf. Men jag har så ont i vänstra lår, kan knappt gå :( I morse hade vi haft fotbollsprofil och Ellen och jag bytte om sen börjar hon få panik och kommer tillslut fram till att hon har glömt bh, så vi sprang t henne trötta som farao och hon bytte om t sin bh. Efter det sprang vi till skolan och sen sprang vi dit, sen dit osv. Stressdag är nog rätt ord!! Nu har jag precis duschat iaf och gjort engelska läxan, nu ska jag bara öva på länderna tills imorgon. Suger på geografi, yeye whatever gör så gott jag kan iaf ;) Ni får sova så gott så hörs vi imon, outfit kommer då med. Godnatt / Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tjena, ni har just klickat in på våran fashion blogg. Vi är två glada tjejer som är mycket inriktade på mode, ni kommer få se mycket kläder, skor, smycken mm. Ibland kommer vi ha en bloppis dag då vi säljer lite kläder också. Hoppas ni gillar den! / Moa & Katta ♥