svar på tal

lisa om långt ifrån klar...:
jag har en fråga, om man själv har kläder/smycken/annat shit som man vill sälja, kan man höra av sig till er då och sälja det igenom eran blogg? eller säljer ni bara egna saker? puss!

sv: Hej söta Lisa :) Jajamensan, det kan man faktiskt. Om det är nåt du vill sälja genom oss så kontaktar du oss och så fixar vi det, du får självklart bestämma hur mycket den ska kosta osv. puss ♥ / Moa

jag bloggar strax, sitter vid skrivbordet med fullt av spanska böcker.. later!

Kommentarer
Postat av: lisa

tack för svar! har nämligen massa för små sommar kläder! men jag hör av mig om det är nåt som jag skulle kunna tänkas sälja ;)

2011-03-15 @ 16:17:03
URL: http://axlimusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Tjena, ni har just klickat in på våran fashion blogg. Vi är två glada tjejer som är mycket inriktade på mode, ni kommer få se mycket kläder, skor, smycken mm. Ibland kommer vi ha en bloppis dag då vi säljer lite kläder också. Hoppas ni gillar den! / Moa & Katta ♥